| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Hebben jullie soms niet gewoon het gevoel dat al dat bezig zijn met jezelf een soort van mentale mastrubatie in de leegte is? Ben ik de enigste die dat heeft? Zorg dan dat je iets te doen krijgt.
Iets dat groter is dan jijzelf.
Plus het houden van objecten, hoe triest en materialistisch dat misschien lijkt heeft zo zijn voordelen. Zo zeuren objecten niet en kunnen ze je niet snel pijn doen, zoals mensen dat wel kunnen.
crashtest wrote:Verder is dit nu nou net iets dat mij dwars zit in mijn verdere persoonlijke ontwikkeling. Ik heb het gevoel dat er veel meer uit te halen is dan soms dronken op een feestje met een meisje muilen.

vooral als je een spitfire namaakt!Lu Mallorca wrote:Hebben jullie soms niet gewoon het gevoel dat al dat bezig zijn met jezelf een soort van mentale mastrubatie in de leegte is? Ben ik de enigste die dat heeft?
Lu Mallorca wrote:Iets dat groter is dan jijzelf. En je zult zoveel interessanter zijn. Een passie maakt een man aantrekkelijk. Als je een goeie passie hebt dan maakt dat je aantrekkelijk voor anderen ook. Als je alleen maar bezig bent met vormen van eigenliefde (wat wellicht niet onbelangrijk is, op zijn tijd een goed boek) zoals werken aan je zelfvertrouwen, je flirtgedrag, je lichaamshouding, etc, in plaats van je liefde te stoppen in iets buiten jezelf dan kom je eigenlijk niet echt aantrekkelijk over. De mens is een zwart gat dat niet te vullen is met wat dan ook is wel eens gezegd en daarom raad ik iedereen aan om projecten buiten zichzelf te vinden.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest