DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Als je niet iemand om van te houden kan vinden...

Hoe zit ik in elkaar, waarom doe ik dingen & hoe verbeter ik mezelf? Verwant aan Inner Game in Attraction echter zonder relatie tot Attraction

Re: Als je niet iemand om van te houden kan vinden...

Postby Lu Mallorca » 11 Mar 2011, 12:51

Ik heb een hekel aan dat woord (ego).
Lu Mallorca
DALF-er

Re: Als je niet iemand om van te houden kan vinden...

Postby Abraham » 11 Mar 2011, 23:40

Los van dit topic heb ik vandaag een soort van helder momentje gehad.

Leesvoer die ik aan de hand van deze 2 keywords heb gevonden; http://illusiontoreality.com/2010/05/19/ego-promises/

Maar vandaag realiseerde ik me dit in het kort:
Ik voel me slecht sinds ik de belofte heb afgelegd aan mijn psycholoog om 'stappen te zetten' zodra ik me met concentreren op mijn studie. Het lukte niet meer. Uiteraard kwam ik mijn belofte wel na omdat ik bang was de belofte te breken. Mijn levensovertuiging is daarom nu ook 'Geen beloftes' geworden (naar niets en niemand toe).

Wat ik heb gemerkt, dat ik nu ben teruggekomen op mijn spirituele pad. Dan voel ik ook nog wel die klachten van 'ontevredenheid' maar dan dat het me niet meer stoort (in feite acceptatie, maar dat kun je niet bereiken). Vanuit dit punt volg ik mijn grote doel, dat ik gekozen heb nu, namelijk mijn 'studie behalen' binnen 3 jaar.

Praktische uitvoering? Mits je dit bericht raakt, feel it or avoid it kun je nu met jezelf spelen. En een nieuwe game start je door een 'groot' doel te kiezen.

Direct in reactie op de titel: Eigenlijk kan ik alleen van mijn mezelf (=illusie) dus mijn doel houden.
Abraham
DALF-er

Previous

Return to Innerlijke Kwesties