DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Doelen for Dummies

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

Re: Doelen for Dummies

Postby Daddy Cool » 30 Aug 2009, 22:59

Mooie post Frank,

Ik denk vooral dat de aanleiding ook belangrijk is. Zelf heb ik daar eigenlijk nog niet eerder aan gedacht. Als je een aanleiding (en dus ook ik) bij je doel zet, dan kan dat al een stuk motiverender zijn denk ik :). Mijn doelen voor school moeten aangepast worden, en dus ga ik met jou opmerkingen eens experimenteren om mijn doelen beter op te schrijven.
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Stephan » 14 Mar 2011, 10:19

Tijdens één van de DOM's heeft Jeroen het gehad over olifant, berijder en omgeving en benadrukt hoe belangrijk het is dat je omgeving in dienst staat van de doelen die je wilt bereiken. Dus verleidingen die je van je doel afhouden uit je leven bannen en het in je dagelijks leven inbouwen van stimulansen, die jou helpen om je doelen te bereiken. Een voorbeeld hiervan is de Clocky, erg geschikt voor mensen die 's ochtends moeilijk uit bed komen. Clocky is een alarmklok op wielen, die zodra hij afgaat, van je nachtkastje rolt en door je kamer begint te rijden. Hierdoor wordt je gedwongen om uit je bed te gaan en actief op jacht te gaan om de herrie uit te schakelen. Nu heeft één van de huidige clienten van onze Growth Series de volgende website gevonden: http://www.habitforge.com. Op deze website kun jij een bepaald doel invullen en vervolgens krijg je elke dag een mailtje waarin wordt gevraagd of het gelukt is om je aan dat doel te houden. Met de achterliggende gedachte dat je een gewoonte in 21 dagen kunt vormen, wordt een teller bijgehouden tot je bij de 21 bent. Geef je een keer toe aan de verleiding, dan staat de teller weer op 0 en begin je opnieuw. Dit is een handige extra tool bij vroeg uit je bed komen (doel van mij), niet meer masturberen (Morphs), meer studeren, sporten, afvallen etc. Ik ga het toepassen op een aantal van mijn doelen en wil binnenkort mijn ervaringen posten. Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben!
Stephan
DutchALF Team

Postby Morphs » 14 Mar 2011, 13:20

Stephan wrote:niet meer masturberen (Morphs)

Lol, leuk verwoord ^^

Ik ga die site wel ff checken want voor m'n afstuderen zou het nog wel eens geschikt kunnen zijn.
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jerry » 14 Mar 2011, 17:50

Morphs wrote:
Stephan wrote:niet meer masturberen (Morphs)

Lol, leuk verwoord ^^

Ik ga die site wel ff checken want voor m'n afstuderen zou het nog wel eens geschikt kunnen zijn.

Uhuh, sure ;)
Jerry
DutchALF Team

Postby Morphs » 14 Mar 2011, 23:46

Overigens kun je geen dagen van de week vrijlaten. Als ik doordeweeks aan m'n afstuderen werk wil ik niet in het weekend ook nog bezig. Het is dus vooral bedoeld als methode om een gewoonte aan te leren (wat het beste gaat als je dat iedere dag doet).
Morphs
Contributing DALF-er

Postby Jinx » 23 Mar 2011, 12:24

Deze ga ik ook een keertje proberen... ik ben notoir slecht in nieuwe gewoonten kweken
Jinx
Active DALF-er

Postby Jinx » 26 Mar 2011, 16:12

Morphs wrote:Overigens kun je geen dagen van de week vrijlaten. Als ik doordeweeks aan m'n afstuderen werk wil ik niet in het weekend ook nog bezig. Het is dus vooral bedoeld als methode om een gewoonte aan te leren (wat het beste gaat als je dat iedere dag doet).

Deze optie hebben ze net geintroduceerd :)
Jinx
Active DALF-er

Previous

Return to Doelen / Gameplan