DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

S'ochtends mediteren

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

S'ochtends mediteren

Postby krazj » 02 May 2011, 20:01

Al een tijdje loop ik met de gedachte om ipv savonds, sochtends te mediteren. Maar ik ben erg slecht in opstaan, ochtends kan ik gewoon slecht mijn bed uit komen. Ik wil hier eigenlijk verandering in brengen, door s'ochtends te mediteren... Mediteren geeft mij zoveel meer, ( bekijk deze post waarom : http://www.dutchalf.nl/supercool/deze-g ... t2248.html).

Daarnaast schiet het er savonds vaak bij in, omdat ik het gewoon erg druk heb.

Ik post het hier, omdat ik het dan met jullie kan delen, ik ga elke dag even laten weten hoe het gaat :) En het is een goede stok voor mij achter de deur :) Ik ga het een week proberen, dan kijk ik verder.. wish me luck :)
krazj
Contributing DALF-er

Re: S'ochtends mediteren

Postby krazj » 03 May 2011, 06:16

Ok i did it.. vannochtend eerder op gestaan en 10 min gemediteerd. :)
krazj
Contributing DALF-er

Postby Morphs » 03 May 2011, 09:30

Hoe beviel het? Ben je van plan dit een vast onderdeel van je dagelijks leven te maken of is het een soort 'try-out'?
Morphs
Contributing DALF-er

Postby krazj » 03 May 2011, 15:54

Het beviel goed en ik wil er een vast patroon in hebben. Het probleem is dat het niet een tastbaar resultaat geeft waardoor je het snel aan de kant schuift. Het vereist een stuk discipline. Morgen weer.. heb er nu eigenlijk wel zin in :)
krazj
Contributing DALF-er

Postby Morphs » 03 May 2011, 22:47

Ja klopt, je zult er een tijd voor moeten trainen voordat je enig resultaat merkt. Tot die tijd moet je er maar vertrouwen in hebben dat het daadwerkelijk iets oplevert. Aangezien er een bepaalde mate van "zweverigheid" om het mediteren zit, geven velen het op voordat er echt iets bereikt is..

Ik heb het zelf in periodes gedaan, soms voor het slapen even omdat het wel relaxed is. Maar dan is het anders dan wanneer je zeg 2 maanden lang 30 minuten per dag gaat mediteren. Dan zul je namelijk waarschijnlijk wél echt resultaten gaan zien..
Morphs
Contributing DALF-er

Postby markzor » 04 May 2011, 02:20

Check Shinzen Young uit - geweldige meditatie leraar. Ook al eens genoemd in een andere thread.

Deel je ervaringen, of houd ze bij.

Ik merk dat ik altijd geprikkeld wordt om meer te oefenen als ik moet vertellen hoe het is gegaan. Ook omdat ik dan vaak ook nieuwe inzichten krijg alleen door het vertellen al.

Hou de variatie erin, en focus je op de voordelen die meditatie afwerpt gedurende de dag (zonder ongeduldig te worden).

Ik merk soms gelijk al meer rust en focus - en het is makkelijk om die voor lief aan te nemen, terwijl het toch echt door de meditatie werd vergroot en behouden!
markzor
Active DALF-er

Postby krazj » 04 May 2011, 06:34

Ging weer goed vandaag, 10 min, opstaan was nog wel een ramp, maar het is gewoon een gewenning :) Ik focus zelf op vipassanna Markzor, bevalt me goed. Niet veel noemenswaardigheden. Morgen weer :)
krazj
Contributing DALF-er

Postby markzor » 04 May 2011, 12:34

Vipassana is fijn ja! Wat doe je nu precies?

EDIT: Als in, richten op de luchtstromen van de ademhaling bij de neusgaten om concentratiekracht te vergroten, een bodyscan, of een keuzeloze aandacht op je lichamelijke gewaarwordingen?
markzor
Active DALF-er

Postby xushaoaasd » 28 Apr 2012, 01:07

http://www.babiescarriers.com/ The Ergo child Carrier is often a instead comfy option to sustain your baby. discount ergo baby carrier australia saleThe lightweight, Ergonomic design is in contrast to an extra child carrier or child sling. For loads of in-depth help to the Ergo and just how it compares to other carriers and child slings, see our FAQs, also to our Comparisons using the Ergo child carrier to other totally used carriers and child slings to the market. Ergo Baby Carrier australia saleAlso see our assessment Chart that is genuinely a quick reference evaluating the Ergo child carrier to some amount of using the totally used types of child carriers and child slings.
click here

-----------------------------------------------------------------
Ergo Baby Carrier australia
Ergo Baby Carrier australia sale
Ergo Baby Carrier sale
xushaoaasd
DALF-er

Return to Doelen / Gameplan