| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

(om dit op te lossen heb ik 22 feb. een gesprek bij een uitzendbureau gepland. En dat voelt goed.) Jav wrote:Vandaag heb ik mijn portfolio voor school in orde gemaakt. Veeeeel te laat.
Het ging grotendeels om reflectie verslagen, ook al houd ik niet ontzettend veel voor dat soort verslagen moet ik zeggen dat ze hulpzaam zijn.
Dankzij die reflectie verslagen ben achter mijn grootste obstakel gekomen: procrastinatie.
Dit heeft veel invloed op wat ik wel maar juist niet doe. Ik stel te vaak dingen uit die mij naderhand weer in halen.
Dat is mijn eerste realisatie: Het maakt niet uit hoe vaak ik iets uitstel, het creëert geen rust en overzicht. Het haalt je toch wel in, en dan verzuip je er in.
Wat creëert wel rust en overzicht?
Meteen iets afhandelen i.p.v. het uit te stellen naar een andere dag.
Wat ga ik doen?
Ik ga mijn agenda gebruiken. Klinkt stom, maar dit schooljaar (en ik ben al halverwege) heb ik mijn agenda al welgeteld, 2 X gebruikt.
Huiswerk zal dezelfde dag nog afgehandeld worden.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest