| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Aanzien, zoals je zo meteen zult lezen, mijn interne motivatie niet veel voorstelt, wil ik ook eens proberen om de motivatie meer te externaliseren door mijn doelen hier op te schrijven.
) - Minimaal drie meisjes gezoend tijdens uitgaan voor het einde van de zomer
Dagelijks toepassen van affirmation technieken (met dank aan Judha )
Aan het einde van juni heb ik een webdesign project, dat moeizaam loopt en in mijn hoofd zit, afgerond, zodat ik me beter kan focussen op andere zaken.
Verbeteren focus
Approach Anxiety ernstig verminderen
Minder tijd besteden in mijn dromen, meer in de realiteit

Teaser wrote:k begrijp jullie punt, maar is het niet inherent aan een doel dat je het mogelijk niet haalt? 't Verschil is vooral psychologisch, maar aan de andere kant is 'proberen te zoenen' niet echt iets wat je kunt meten.
Teaser wrote:Tot voor kort leken de enige opties of ritaline en co (no thank you), of bio-feedback/brainwave entertainment, maar daarvan is de werking niet gegarandeerd.
Teaser wrote:(over affirmations) 't Zou kunnen dat als je het te veel doet, het averechts werkt, dat weet ik niet.
Teaser wrote:En de vraag is vooral of je die aan durft te gaan
Teaser wrote:Uiteindelijk is het goed om mijn interne motivatie op peil te krijgen, maar dat moet ik dus eerst doen en daarbij kan ik wel wat externe motivatie gebruiken
.
).

Frank wrote:Van Getting Things Done is inmiddels een opvolger verschenen... tip voor degenen die het nog moeten kopen.
GTD zelf heb ik al lange tijd geleden gelezen. Ik ben inmiddels een stuk minder strikt geworden dan je voor die-hard taken afhandelen zou willen zijn... maar heb mijn draai wel gevonden.
GTD is echt awesome.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest