DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Plan van aanpak

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

Re: Plan van aanpak

Postby Teaser » 25 May 2010, 14:22

judha wrote:
Teaser wrote:En de vraag is vooral of je die aan durft te gaan

Daarom moet je het juist uitschrijven. Dan haal je het uit je hoofd, en maak je het tastbaar, waardoor je ermee aan de slag kan gaan.

Nou zo werkt dat niet helemaal. Beschouw het als een soort AA. Bijv. je zult nooit weten hoeveel mensen je product zullen kopen. Misschien heb je voor jezelf het idee dat je een geniale propositie hebt, maar snapt niemand er wat van. Je kunt daar wel checks inbouwen, zoals marktonderzoek, maar je zult nooit zeker weten of je idee slaagt. Zeker in zo'n sterk concurrerende wereld als vandaag. Dan is het heel makkelijk om te denken dat het toch niet gaat slagen, en zo in je zakelijke comfort zone blijven :)

Zie hier overigens nog een goede checklist van hoe je jezelf kunt motiveren. Een deel van mijn plan komt er al in voor :-)

@14b: GTD heb ik half gelezen maar het niveau waarop David Allan de boel uit splitste vond ik duizelingwekkend. Remember the milk heb ik ook laatst ontdekt en ik overweeg inderdaad sterk om dat toe te gaan passen. Tnx for the tip thought!

Ik denk dat het mij ook kan helpen bij het chronologisch doen van dingen. Nu ben ik geneigd om alles dwars door elkaar te doen. Schiet iets nieuws in mijn hoofd dat mij meer uitdagend overkomt, en zo schiet ik van het een naar het ander. Als ik mezelf kan aanleren om de boel chronologisch te doen zou dat zeker mijn efficiëntie bevorderen.
Teaser
Active DALF-er

Postby Wesley » 25 May 2010, 14:26

Frank wrote:Ik heb even voor je gezocht Wesley.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... DF31.ps182

langleven bol.com bonnen! staat bij deze in mijn verlanglijst. Ik heb alleen besloten dat ik wel eerst mijn For Dummies serie nu ga uitlezen. Daar begin ik VANAVOND mee na het FIETSEN met neo.

Het gaat weer wat worden! Woo-hoo!
Wesley
Active DALF-er

Postby 14b » 25 May 2010, 15:10

Bedankt voor het tippen van de opvolger van GTD Frank. Ik denk dat ik die maar aanschaf ipv de oude.

Wat bedoel je met chronologisch taken uitvoeren Teaser? Op orde van binnenkomst lijkt me niet de meest praktische volgorde. Maar ik weet niet wat je er anders mee zou bedoelen.
14b
DALF-er

Postby Teaser » 25 May 2010, 15:30

Er zijn verschillende manieren, maar eigenlijk maakt de volgorde niet uit. Dat is denk ook iets wat bij je gevoel past. Van wat ik mij herinner van GTD kun je het beste eerst de kleine en minder belangrijke dingen doen (alles wat je in 2 minuten kunt doen, direct doen).

In mijn geval is elke chronologie echter beter dan alles dwars door elkaar doen en geen structuur hebben.
Teaser
Active DALF-er

Postby 14b » 25 May 2010, 18:37

Ah ik snap em.. Ik hoef niet perse chronologisch te werken, zolang ik maar 1 ding tegelijk doe. Meerdere dingen tegelijk doen lukt me niet dan ben ik heel snel afgeleid. Whatever works for you :)
14b
DALF-er

Postby Teaser » 27 May 2010, 10:42

@14b: RTM ben ik niet aan begonnen, kost 25 euro. Ik heb nu Etask voor 5 euro en dat er goed uitziet IMO. Die synchroniseert via een Yahoo account mijn Iphone met Thunderbird. Met taak categorieën, prioritenten, etc.
Teaser
Active DALF-er

Postby 14b » 27 May 2010, 11:41

Mooi :)

Overigens kostte RTM mij niets... Ik weet niet precies hoe of wat er misging, maar je hebt nu ook een werkende oplossing dus boeie... :D
14b
DALF-er

Postby Teaser » 27 May 2010, 11:52

Het kostte mij ook niks. Maar je zou eens bij accountinstellingen moeten kijken. Dan zie je dat je kunt upgraden naar de Pro versie, en die werkt eigenlijk alleen met de Iphone. Na een maand proberen synchroniseert die waarschijnlijk niet meer.
Teaser
Active DALF-er

Previous

Return to Doelen / Gameplan