DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

One year (+ iets meer) DutchAlf

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

Re: One year (+ iets meer) DutchAlf

Postby Jerry » 17 Nov 2010, 22:15

krazj wrote:Ik probeer dit juist zelf een beejte te vermijden, anders krijg ik echt zon 'kijk hoe cool ik nu ben houding'

Is ook eigenlijk misschien wel zo goed, EGO is a bitch.
Jerry
DutchALF Team

Postby Teaser » 18 Nov 2010, 10:08

Morphs wrote:
Stephan wrote:Of je beland in bed met een meisje dat jou vroeger nooit zag staan

Ik krijg het gevoel dat je dit hebt meegemaakt..

Rond april volgend jaar is er misschien een reunie van m'n basisschool. Hoe vet zou het zijn als er wat gebeurt met het meisje waar ik toen verliefd op was..

Lekker off topic: als ik een meisje google waar ik vroeger verliefd op was en ik zie een foto denk ik meestal: was ik daar nou verliefd op????
Teaser
Active DALF-er

Postby markzor » 18 Nov 2010, 11:58

ik was gisteren op een verjaardagsfeestje waar ik het jaar daarvoor ook was.

toen was er een leuk meisje, spanning, maar durfde haar heel de avond niet te zoenen. toen ik weg ging, dacht ik "nu of nooit!". en we hadden even gezoend maar daar is verder niks meer van gekomen.

dit jaar was er een ander leuk meisje. beetje spanning, ik durfde haar zo te zoenen dit keer, maar ik vond het leuk om te kijken hoe lang zij het vol kon houden mij NIET te zoenen. ik ga toch morgen ook weer stappen met iemand van RSDnation, dus ik dacht, ik moet krachten sparen en niet met haar mee naar huis. Uiteindelijk toch gezoend en met haar mee naar huis gegaan.

wat een verschil!
markzor
Active DALF-er

Previous

Return to Doelen / Gameplan