| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
.

Trendsetter wrote:Ik ben ongeveer net zolang als jij bezig met mijn scriptie, of eerder gezegd niet bezig. Gelukkig had de studieadviseur vanmiddag goed nieuws en moet ik nog geen vakken overdoen. Dus ik voel met je mee![]()
Over product placement. Ik zat mij bij het kijken van The Island toevalligerwijs vorige week te ergeren aan het overduidelijk in beeld komen van hedendaagse merken in een sci-fi film, naast dat de kwaliteit van de film ook beneden peil was. Ik weet niet alle merken meer, maar Puma en Microsoft hebben wij gelukkig in onze nabije toekomst volgens Michael Bay.
Wat mij altijd opvalt is dat Apple hier vooral goed aan doet. SATC bijvoorbeeld, Carry Bradshaw was een early adopter wat betreft de Macs en alle andere Apple producten. Dit geldt ook voor immens veel films, Steve Jobs is niet voor niets de ondernemer van het decennium.
Google doet ook wonderen:
http://www.brandchannel.com/brandcameo_brands.asp?brand_year_az_all=brand_year_az_all#brand_list
http://www.theshiznit.co.uk/feature/top-10-worst-movies-for-product-placement.php

.
.
, zelfs tot vannacht 2u ben ik nog druk bezig geweest samen met Stephan om vooronderzoek te doen, thnx alsnog daarvoor uiteraard, het was hard werken!
, maar ik heb al wel een positieve reactie van mijn scriptie begeleider mogen ontvangen! Ik ben helemaal gelukkig met de variatie in gebruikte producten en opvallend-heid van de sluikreclame, wanneer de vragenlijst compleet is mag ik gaan enquêteren!!!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest