| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Vrouwenbladen, hollywood, domme tiener-tv-programmas, al die dingen willen van dit hele proces een voorstelling maken alsof het de zeven werken van Heracles zijn. (sorry, ik ben in een mythologische bui vandaag) dat je extreem strakke moves moet hebben, of een gouden openingszin. Vrouwen doen hier zelf ook nog eens een schep boven op, want o wee als ze het beeld dat ze speciale prinsesjes zijn in duigen valt. Niets is minder waar. Het gaat er gewoon om dat je je op je gemak voelt, dat je goed in je vel zit en dat je een tof leven hebt.
Ik ben er trouwens een aantal maanden terug wel achter gekomen waar die "bizarre" opvatting vandaan kwam. Vroeger kwam ik geregeld in een discotheek in de buurt (in Friesland) waar dit wel degelijk het geval was. Ik was daar een paar maanden terug weer om dj paul elstak te zien, en het was inderdaad zo dat veel meisje wegliepen zodra je ze aansprak, ook al keken ze eerst wel naar je. Ze werden dan vaak meegesleurd door hun vriendinnen. Sowieso kreeg ik heel sterk de indruk dat meisjes in de omgeving waar ik woonde er werkelijk op uit waren om hun sexualiteit als een soort demonisch machtsmiddel te gebruiken en zo zichzelf een bepaalde bitchy houding aan te geven.
Maar ja, ik kom uit het zeeuws vlaamse de andere kant van het land, dus wat weet ik daar nou van 
Als je een lijntje had naar jezelf een jaar geleden? Wat zou je jezelf dan vertellen? Wat is het belangrijkste wat je ontdekt hebt?
Misschien betekent dat enkel dat de vrouwen waar je dit idee van kreeg een beetje een onvolwassen houding ten opzichte van seksualiteit hebben? Ze tellen bij wijze van spreken het aantal approaches als indicatie van hun "zelf waarde" maar zijn nog te schijterig om serieus te kijken naar wat een man te bieden heeft.
Mooi om te zien dat je zo actief bezig bent, ik herken veel dingen. Keep on pushing, je blijft veranderen, GEEF NIET OP!! Ik ben er nu 2 jaar mee bezig, en zit momenteel weer in een enorme shift! Keep it up!
crashtest wrote:Ik moet denk ik maar duidelijke targets per avond maken. Dat heb ik een keer gedaan en dat werkte redelijk goed om als stok achter de deur te gebruiken.
Waar ik verder nog aan wil werken is meisjes versieren terwijl ik aan het dansen ben. Ik kan aardig goed dansen, (mede door naar hele technische muziek te luisteren, goed voor je ritmegevoel). Je laat dan gelijk zien dat je veel zelfvertrouwen hebt. Maar ik vind het toch lastig om de overgang te maken van zelf dansen naar met haar dansen. Sommige meisjes willen gelijk schuren, anderen zijn een wereld subtieler.
Maar het is echt niet moeilijk. Als je kunt dansen dan zijn de stappen vrij simpel: met haar dansen zonder elkaar aan te raken -> dansen waarbij je haar een beetje ronddraait, beetje grappen uithaalt (om de beurt 'stoer' dansen, etc. elkaar aan het lachen maken) -> af en toe close 'grinden' en weer los -> overwegend close dansen en uiteindelijk dansend zoenen. Er is weinig natuurlijker dan zoenen terwijl je tegen elkaar aan geplakt samen op de dansvloer beweegt
Je kunt stappen overslaan, kwestie van aanvoelen en kijken hoe ze reageert.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest