| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |

Daddy Cool wrote:Ik ben benieuwd wat je doelen dan zijn. Ik ben ook altijd nog bezig om mij bewust op verschillende vlakken te ontwikkelen. Misschien kunnen we elkaar daarin allemaal ondersteunen zoals je zegt. Handig lijkt het me om te noemen waarop je echt wil verbeteren. Zodat mensen kunnen kijken of ze ook interesse in dat onderwerp hebben.
Ruben wrote: In hoeverre verwacht je dit geheel samen te doen? Heeft niet iedereen andere gebieden waarop ze willen groeien? Andere interesses? en vooral andere doelen?
fsidontknow wrote:Verandering gaat stapje voor stapje. Je hersenen veranderen maar een heel klein beetje elke dag, plotselinge veranderingen komen niet vaak voor. Verandering is dus mogelijk, maar moeilijk.
fsidontknow wrote:Elkaar stimuleren is erg krachtig.
Ook is het belangrijk dat je iets doet met hetgene dat je leert/leest/ziet.
Trendsetter wrote:Alleen blijft groei denk ik lastig om in een stappenplan vast te leggen. Bewust groeien gaat zeker met vallen en opstaan.
Trendsetter wrote:Ik ben zelf de laatste drie weken bezig geweest met een stappenplan, maar die was op teveel aspecten van mijn leven gefocused en iets wat overambitieus, dus als ik mijn priorteiten weer op orde heb zal ik hem hier gaan posten.
Trendsetter wrote:Ben wel benieuwd wat voor concrete ideeen jij hebt om dit te bewerkstelligen en wat jouw doelen dan zijn.
Wesley wrote:Hoop dat ik mijn steentje aan jou verdere reis via deze wijze kan bijdragen
Teaser wrote:Judha, je post doet mij eerlijk gezegd een beetje denken aan de valkuil (quick fixes) waar Jos voor waarschuwt. Dat je IETS zou moeten kunnen in ZOVEEL tijd.
Teaser wrote:Ik van mijn kant heb eigenlijk niet meer omgekeken naar mijn doelen en gameplan in dit forum. En het voelt geweldig. Ik kan doelen gaan bereiken en doe het lekker in mijn eigen tempo.
Teaser wrote:De belangrijkste lessen die ik heb geleerd in de afgelopen maanden is: durf op je smoel te gaan.
Teaser wrote:Als je dat soort dingen blijft (en nieuwe uitproberen) doen op een ontspannen en ongedwongen manier, dan merk je vanzelf groei.
Trendsetter wrote:Teveel gefixeerd met doelen leidt tot verstarring en tunnelvisie en neemt het plezier weg, te weinig focus en te bewust leer leidt wellicht tot een te trage leercurve.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest