DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

Doelen voor een jaar

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

Doelen voor een jaar

Postby Stefan » 23 Aug 2010, 13:15

Doelen: September 2010- September 2011

Levensstijl:
- Meer ritme
1. Vaste tijden voor naar bed gaan en opstaan
2. Vaste etenstijden
3. Altijd afwassen na het avondeten
4. 1x per week op een vast moment mijn huis poetsen en opruimen
5. Terugkeren in dit ritme na vakanties of uitgaansweekenden

- Gezonder leven (en aankomen tot 72 kilo)
1. 3x per week sporten (1.5 – 2 uur)
2. Zoveel mogelijk houden aan opgesteld eetschema
3. Minstens een nieuwe sport uitproberen dit jaar
4. Meer seks (later meer hierover)

Bovenstaande punten heb ik een maand geleden ingevoerd, en het lukt me tot dusver prima om me hieraan te houden. Een mooie motivatie is dat mensen nu al beginnen te zien dat ik ben begonnen met fitnessen; in tegenstelling tot velen vind ik het erg leuk om dit te doen. Ik heb geen ondergewicht en ik zie er niet ondervoed uit, maar ik wil gewoon een stuk breder worden dan dat ik nu ben.

Studie:
- De laatste vakken en projecten dit jaar afsluiten (60 studiepunten)
- Dit jaar weer eens colleges gaan volgen
- Niet een dag van tevoren beginnen met leren en het aan het lot overlaten of ik een tentamen haal.

Uitgaan en vrouwen:
- Proberen 1 of 2x per week uit te gaan, liefst met verschillende groepen (ook met Dalf’ers meegaan!).
- Tijdens het uitgaan meer en sneller vrouwen aanspreken; zonder dit als “hoofddoel” te hebben tijdens het uitgaan (volgens mij ga je je dan toch heel anders gedragen).
- Meer daten (althans zolang ik nog geen vriendin heb); dates opdoen o.a. bij het uitgaan, maar ook door meiden die ik via andere wegen tegen kom, sneller uitnodigen om een keer iets te gaan drinken oid.
- Dansvaardigheden verbeteren (tips hiervoor zijn welkom!)

Overige/Algemeen:
- Meer bewust worden van mijn lichaamstaal en waar nodig veranderingen aanbrengen.
- Keyboard lessen volgen (vanwege het ontbreken van een piano)

Tips en opbouwende kritiek is welkom!
Stefan
DALF-er

Re: Doelen voor een jaar

Postby Jerry » 27 Sep 2010, 12:22

Je hebt een erg mooi doelen lijstje opgesteld (ookal is het inmiddels alweer even geleden ;))

Ben benieuwd hoe het gelukt is om je levenstijl constanter en gestructureerder te houden aangezien dit toch iets is van de lange adem, als je het kunt volhouden dat wordt het vast wel gewoonte.

Met betrekking tot contacten met het andere geslacht kan je het eigenlijk samenvatting tot: meer contact en sneller contact maken. Heb je nog concrete plannen hoe je dit wilt gaan aanpakken? want als je hier concretere ideeen over hebt zul je hierdoor ook sneller erin groeien.
Jerry
DutchALF Team

Return to Doelen / Gameplan