| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
na 2 jaar er tussenuit. Aanvullend doel: functie die ik duurzaam parttime kan handhaven (mocht er ooit in een nieuwe relatie nog een kindje komen) en voldoende inkomsten genereert om een heel gezin te onderhouden (ik zat in project management, betaalt goed, maar fulltime
)
Qua kitesurfen met anderen? Ehmm.. hoe kun je uberhaupt in je eentje gaan? Je hebt toch anderen nodig om de vlieger op te laten? Ik zou gewoon inderdaad mensen aanspreken. Ik heb bijna alleen maar relaxte en behulpzame mensen ontmoet.
) en je ontmoet dan vanzelf iemand die op jouw niveau speelt. Weet niet of ze dit systeem hebben bij jouw centrum, maar je zou eens kunnen informeren 
Wil/kun/durf je dat niet toe te lichten? Ik vraag dat omdat het best zou kunnen zijn dat je hier in je comfort zone blijft...?
Een auto erbij is nog makkelijker, maar niet noodzakelijk.
Juist als ik aan het zoeken ben, dan werkt het niet.. Maar dit is mijn ervaring.

.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest