Ej mensen, Ik zal even updaten wat ik in de afgelopen maanden heb uitgevoerd, aangezien het alweer een paar maanden geleden is dat ik deze lijst heb opgesteld

Ik zal onderstreept bij mijn doelen zetten wat de vorderingen zijn.
Op sociaal gebied wil ik de volgende skills onder de knie krijgen:
- Het kunnen cold approachen.
Ik dool al zeker een jaar rond met veel kennis over "PUA" , en gebruik dit ook tijden gesprekken met o.a. meisjes die ik ontmoet via via. je moet hierbij denken aan klasgenotes, vriendinnen van vrienden, vriendinnen van vriendinnen etc etc. er zit dus altijd 1 persoon tussen die ik al ken en waardoor het makkelijker wordt een gesprek te beginnen.
Ik wil deze skill dus asap onder de knie krijgen zodat ik veel sneller sociale skills kan opbouwen en voornamelijk dat ik dan niet meer gebonden ben aan vrouwen uit mijn sociale netwerk. Bij dit punt zou ik wel ff een duwtje in de rug kunnen gebruiken aangezien ik dit al enige tijd uitstel.
Tijdslimiet: binnen 3 maanden dit daadwerkelijk kunnen.
Op dit punt heb ik nog niet veel vooruitgang geboekt, ik heb mijzelf opgegeven voor de volgende Growth workshop en hoop dat dit ertoe lijd dat ik ook dit onder de knie zal krijgen.- Een one-night-stand hebben.
Hoewel tussen mij eerste doel en tweede doel een enorme kloof zit die ook nog overbrugt moet worden is dit toch wel een van mijn doelen die ik binnen nu en 1/2 jaar wil behalen.
Nog niet gelukt, misschien in dit stadium ook wel te hoog gegrepen- In state zijn, waar ik ook ben nieuwe mensen te leren kennen.
Dit is eigenlijk mij ultieme doel. dat ik in staat ben in mijn eentje de stad in te gaan met vrouwen te praten, lol te hebben en vrienden te maken. gewoon als een Natural door het leven te gaan en mezelf zijn waar ik ook ben.
Ik geloof dat ik dit binnen 3/4 jaar zeker kan bereiken zolang ik mezelf maar aan de eerste twee goals houd.
Ik merk op dit gebied dat ik steeds vaker mijn eigen lol maak, dus hier is wel enige vooruitgang geboekt- Meer in contact komen met mensen met dezelfde doelen.
Nieuw doelIk heb mijzelf enige tijd op de achtergrond gehouden, aangezien ik uit het prachtige Stadskanaal kom en ik lastig op en neer kon gaan van en naar bijvoorbeeld Groningen. hiernaast werk ik iedere zaterdag ochtend van 6 tot 2, dus een vrijdag avond stappen zit er tot nu toe niet in. Maar ik hoop in ieder geval binnenkort in Groningen een keer kennis met jullie te maken. Dus mensen uit Groningen, binnenkort een keer afspreken?
Dit is globaal gezien op sociaal gebied wat ik wil hebben. subgoals zijn:
- Het kunnen houden van een gesprek langer dan 5 minuten met een onbekende vrouw.
Gelukt, in twee gevallen- De skill van de "claw" onder de knie krijgen.
Zolang ik er niet teveel over nadenk lukt dit, echter als ik dit doelbewust wil doen stuit ik op weerstand- Kunnen Kino'en
wordt aan gewerkt- Nummers scoren.
1 nummer
afgelopen week 
- Makeouts scoren.
2 makeouts sinds dat ik deze doelenlijst heb opgesteld- Een groot sociaal netwerk hebben.
Moet nog het één en ander aan gebeurenOp "ander gebied" wil ik vooral het volgende behalen:
- Op kamers gaan in de stad (Groningen)
Ik zou met een paar vrienden op kamers gaan in de stad, maar aangezien dit nu al 5 maanden duurt en we nogsteeds geen 3 persoons kamer hebben gevonden wil ik zo snel mogelijk in m'n eentje op kamers. dit vooral omdat ik dan kan stappen in een stad waar je iedere dag nieuwe mensen tegenkomt en m'n skills te verbeteren.
* als iemand me aan een kamer kan helpen in Groningen zou ik dat op prijs stellen.
Tijdslimiet: binnen nu en volgend schooljaar.
Heb een kamer vanaf 1 Juli , vanaf 9 Juli ga ik er daadwerkelijk wonen (Heb in de die tussenliggende week tentamens)- Stage lopen in het buitenland.
Ik doe op het moment de opleiding MER en voor mij bestaat de mogelijkheid om stage te lopen in het 3e en 4e jaar dus dit wil ik ook zeker gaan doen. ik heb de mogelijkheid om in Zhijiazhuang o.i.d. stage te lopen en ben van plan dit hoogstwaarschijnlijk ook te gaan doen. en het 4e jaar lijkt de VS mij wel wat.
Het derde jaar ga ik stage lopen bij een Internationaal georiënteerd bedrijf in Nederland, Ik hoop hiermee ook een plek te regelen in het buitenlandOverige doelen zijn:
- Reizen.
Dit jaar waarschijnlijk een lastminute- Zeilen.
Iets voor later- Beginnen met tennis .
Ik ga mij inschrijven bij een tennisvereniging in Groningen- Iedere dag 30 min lezen.
Lange tijd volgehouden, laatste tijd ben ik vooral bezig met leren voor school- M'n diploma behalen
Wordt aan gewerktTot zover mijn update

leuk trouwens om te zien hoe ik qua taalgebruik in een bepaalde tijd kan veranderen..hmmm
- Groet Hazedk