DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

doel plan van master-p

Wat zijn je doelen, wat is jou plan. Deel het met ons en we kunnen je erbij helpen om je doelen aan te scherpen of je vragen te beantwoorden.

doel plan van master-p

Postby master-p » 30 Nov 2010, 21:39

Gisteravond heb ik het boek Mastery van George Leonard uitgelezen. Dit boek maakte veel indruk op mij en ik wil dit boek ook gebruiken om zelf een master te worden (A) . Bij de Dutchalf meeting van afgelopen zaterdag heb ik wat voorbeelden gehoord om uit je comfort zone te komen. En misschien de belangrijkste les die ik geleerd heb is om je omgeving aan te passen naar je doelen. Ik wil me bezig houden met het boek "The Blueprint" van RSD en zal de eerste 2 maanden werken aan SOCIAL CONDITIONING.

Het boek is hier te vinden
http://groups.google.com/group/alt.sedu ... 4ff4?pli=1

Doelen:

Algemene doelen:

School afronden (A) .
3 keer in de week naar de sportschool.
Creëer een betere omgeving voor mezelf om mijn doelen te kunnen behalen.
Volg cursus Vocal Power van Roger love.

Doelen "SOCIAL CONDITIONING" rsd :
Omdat ik er zelf nog soms moeite mee heb om met vreemden te praten wil ik de focus leggen op deze 2 doelen

*Meer praten met vreemde mensen
*Meer praten met vrouwen

Actieplan

Ik zal me donderdag aanmelden bij de sportschool.
Wil in het weekend werken als verkoper.

Als mensen nog iets toe willen voegen aan dit actieplan hoor ik het graag
master-p
DALF-er

Re: doel plan van master-p

Postby krazj » 01 Dec 2010, 09:26

Ff snel :p je moet de blueprint dvds downloaden.. :p
krazj
Contributing DALF-er

Postby Teaser » 01 Dec 2010, 12:44

Very nice :)

Het lijkt me alleen wel nuttig om een streefdatum aan te houden om je school af te ronden. Kan zijn dat je dat al in je hoofd bepaald hebt, maar het staat er nu tamelijk vrijblijvend alsof 2030 ook goed is. :)

Daarnaast zie ik geen invullen van hoe je je omgeving gaat aanpassen voor je doelen. Heb je daar zelf ideeën over of wil je graag ideeën horen van anderen?
Teaser
Active DALF-er

Postby fsidontknow » 01 Dec 2010, 15:57

fsidontknow
DutchALF Team

Postby master-p » 05 Dec 2010, 13:08

Ik ben sinds eergister lid van de sportschool dus de eerste stap is gezet :). Ik merk dat de sportschool een goede plaats is om je sociale vaardigheden op peil te houden.
master-p
DALF-er

Postby fsidontknow » 05 Dec 2010, 14:20

master-p wrote:Ik ben sinds eergister lid van de sportschool dus de eerste stap is gezet :). Ik merk dat de sportschool een goede plaats is om je sociale vaardigheden op peil te houden.

Goed! En nu doorzetten :D
fsidontknow
DutchALF Team

Postby Morphs » 05 Dec 2010, 14:28

fsidontknow wrote:Goed! En nu doorzetten :D

Exact. Aangezien je "Mastery" gelezen hebt zul je als geen ander weten dat er een plateau aan zal komen en dat je je daar niet door moet laten ontmoedigen. Ook zal ditzelfde gebeuren met het ontwikkelen van sociale vaardigheden. Er zijn periodes waarop het allemaal minder goed gaat, waarbij je weer terug bij af lijkt. Blijf dan gewoon doorzetten. Je hoeft niet jezelf te drillen, zolang je maar niet compleet stopt...
Morphs
Contributing DALF-er

Postby master-p » 07 Dec 2010, 13:24

bedankt voor de feedback mensen ^^
master-p
DALF-er

Postby xushaoaasd » 28 Apr 2012, 01:07

http://www.babiescarriers.com/ The Ergo child Carrier is often a instead comfy option to sustain your baby. discount ergo baby carrier australia saleThe lightweight, Ergonomic design is in contrast to an extra child carrier or child sling. For loads of in-depth help to the Ergo and just how it compares to other carriers and child slings, see our FAQs, also to our Comparisons using the Ergo child carrier to other totally used carriers and child slings to the market. Ergo Baby Carrier australia saleAlso see our assessment Chart that is genuinely a quick reference evaluating the Ergo child carrier to some amount of using the totally used types of child carriers and child slings.
click here

-----------------------------------------------------------------
Ergo Baby Carrier australia
Ergo Baby Carrier australia sale
Ergo Baby Carrier sale
xushaoaasd
DALF-er

Return to Doelen / Gameplan