| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Bami wrote:Doordat jij in iemand investeert, zal diegene zich daarbij goed voelen waardoor hij het ook bij anderen zal doen (chain reaction).

Daddy Cool wrote:Met welke persoon ga je liever om? Lijkt mij in ieder geval duidelijk

Jerry wrote:Daddy Cool wrote:Met welke persoon ga je liever om? Lijkt mij in ieder geval duidelijk
Dat lijkt mij dus weer helemaal niet duidelijk
Je impliceert dat het duidelijk is dat je liever omgaat met iemand met veel waarde, echter betekend dit dat je je snoepjes niet kwijt kunt (wat je kennelijk wel wilt) en dat de ander totaal niet onder de indruk is van je snoepjes, of trek ik je vergelijking nu zo ver door dat hij niet meer opgaat?

Jerry wrote:Daddy Cool wrote:Met welke persoon ga je liever om? Lijkt mij in ieder geval duidelijk
Je impliceert dat het duidelijk is dat je liever omgaat met iemand met veel waarde, echter betekend dit dat je je snoepjes niet kwijt kunt (wat je kennelijk wel wilt) en dat de ander totaal niet onder de indruk is van je snoepjes, of trek ik je vergelijking nu zo ver door dat hij niet meer opgaat?

Daddy Cool wrote:Je trekt mijn verhaal uit het verband wouter.
Sowieso is het een beeldspraak. En dus een simplificatie van de werkelijkheid.
Daddy Cool wrote:Waarde hebben maar niet geven is hetzelfde als geen waarde hebben en het niet geven. Snoepjes hebben en ze niet uitdelen is hetzelfde als geen snoepjes hebben en ze niet uitdelen.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest