| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
, ik ga op één stukje reageren.judha wrote:Om even duidelijk te zijn houd ik persoonlijk niet zo zeer van uitgaan. Ik wil overdag een dagelijkse lifestyle opbouwen waarin ik comfortabel en op natuurlijke wijze mensen (waaronder leuke vrouwen) ontmoet en daar leuke dingen meedoen. Uitgaan is laat, ik kan moeilijk praten door het lawaai, ik ben geen drinker of roker en al met al is het niet "my cup of tea". In mijn uiteindelijke lifestyle zie ik mezelf dus ook niet veel uitgaan, van kroeg naar kroeg of club naar club. 's Nachts jagen op vrouwen is niet mijn ding.

Respect. Ik wens je alvast succes en ik hoor graag de vorderingen
Je bent hier sowieso op de goede plek.judha wrote:
Ik accepteer niet langer tweederangs gedrag van mezelf. Ik accepteer alleen het beste van mezelf en niks anders. Ter zijner tijd zal ik jullie hulp inschakelen om te zorgen dat ik me aan mijn plannen houd. Ik zal jullie haten, vervloeken en beledigen, maar ik zal jullie dankbaar zijn. Als je leert fietsen heb je zijwieltjes nodig, hoe lelijk die dingen ook mogen zijn.![]()
Hebben jullie opmerkingen, vragen of suggesties, laat ze dan graag weten.
Ik zou voorzichtig zijn met die instelling. Het verbeteren van je social skills is een uitdaging en gaat je waarschijnlijk wel een kick geven. Maar ga jezelf niet afstraffen als je het even minder goed doet. Geniet vooral van de reis zou ik zeggen.Wesley wrote:Dude,
De methode waarop je het hier schrijft is het erg alsof je een drinker of roker moet zijn om dit je cup of tea te laten zijn. Dat dit alles behalve waar is bewijs ik. Ik doe geen van beide en heb veel plezier tijdens het stappen.
Wesley wrote:Ondanks het feit dat ik minder zal gaan stappen en toch ook de balans in het dagelijkse zal zoeken, voor de duidelijkheid... ik zei in Breda tegen je het één kan niet zonder het ander. Daarmee bedoelde ik dat je niet volledig sociaal zeker kan zijn als je slechts op één v.d. 2 vlakken goed scored.

Teaser wrote:Dat klinkt alsof je een topatleet wilt worden met een ambitie een wereld record te vestigenIk zou voorzichtig zijn met die instelling. Het verbeteren van je social skills is een uitdaging en gaat je waarschijnlijk wel een kick geven. Maar ga jezelf niet afstraffen als je het even minder goed doet. Geniet vooral van de reis zou ik zeggen.

. Vraag vooral als er dingen onduidelijk zijn of je meer detail wilt over hoe je evt bepaalde dingen kunt doen.krazj wrote:Maar nu moet je er OOK ECHT WAT AAN DOEN. Je moet jezelf een dikke schop onder de kont geven, en vrouwen gaan aanspreken.
krazj wrote:Wat ik veel merk is dat mensen wel weten wat hun probleem is, maar ze doen er niks aan. Ze blijven in een veilige comfortzone, ze stappen er niet uit.
krazj wrote:Tip voor jou
- Stel meetbare doelen op, maar wel realistische. (ik ging bijvoorbeeld 5 vrouwen per week aanspreken).
- Lees 'Het kracht van het nu' (http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html)
- Mastery (http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.html)
- Bekijk, the blueprint decoded.
krazj wrote:Ik weet zeker, omdat je al zoveel met lifestyle bezig bent, dat jij enorm snel resultaten gaat boeken. Je hebt een TOP uitstraling, ziet er fit uit. Dus gaan met die banaan.
Jos wrote:Ik denk dat we allemaal weten dat uitgaan slechts één van de mogelijkheden is. Voor mijzelf heb ik vooral gemerkt dat ik overdags veel makkelijker en beter m'n skills naar voren kan laten komen, ook veel natuurlijker. Ik heb moeten leren dit in de club veel beter te doen.
Jos wrote:Net geraft op 4+ niveau en 9 meter bungee jump in de wild water river, bijna het moeilijkste schijnt, supervet

) en je komt op mij ook inderdaad over als een zeer zelfverzekerd en ervaren persoon. Ik had dan ook op basis van eerste indruk niet echt verwacht dat jij last van AA zou hebben eigenlijk, voorzover je zoiets kunt uitstralen.
.judha wrote:Jos wrote:Ik denk dat we allemaal weten dat uitgaan slechts één van de mogelijkheden is. Voor mijzelf heb ik vooral gemerkt dat ik overdags veel makkelijker en beter m'n skills naar voren kan laten komen, ook veel natuurlijker. Ik heb moeten leren dit in de club veel beter te doen.
Dat merk ik bij mezelf dus ook. Hoe ben jij te werk gegaan om dit in een club te leren?
). Hierdoor wordt jij het feestje en is er niemand in de club die jou die avond niet gaat opmerken
.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest