| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
Jerry wrote:Afgelopen weekend heb ik het er al uitgebreid met je over gehad (over ALLES zo'n beetje) en je komt op mij ook inderdaad over als een zeer zelfverzekerd en ervaren persoon. Ik had dan ook op basis van eerste indruk niet echt verwacht dat jij last van AA zou hebben eigenlijk, voorzover je zoiets kunt uitstralen.
. Ik weet dat ik zo overkom en overdag ben ik dat grotendeels ook. Er zit alleen altijd een schaduwzijde onder die daar wel een beetje last van heeft. Overdag is dit grotendeels gezonde spanning, maar toch stap ik niet snel af op mensen (vrouwen) die ik niet ken. Hier ben ik momenteel aan het werken. 's Nachts slaat dit om en dan is dat gevoel heftiger. Dan is de zelfverzekerdheid (t.o.v. vrouwen) grotendeels uiterlijke schijn.Jerry wrote:Probeer ook daarbij oprechtheid aan te houden en geen redenen verzinnen om meisjes niet of juist wél aan te spreken. Zie je een leuk meisje BOEM! gaan, en vraag/vertel/doe het eerste wat in je opkomt.
Jerry wrote:Maw: je moet een keer mij uit in Rotterdam![]()

judha wrote:Hier ben ik momenteel aan het werken. 's Nachts slaat dit om en dan is dat gevoel heftiger. Dan is de zelfverzekerdheid (t.o.v. vrouwen) grotendeels uiterlijke schijn.

Morphs wrote:Ik heb het idee dat je hierbij een mindset hebt die ik ook een tijd heb gehad. Bij het uitgaan had ik het gevoel dat iedere approach te duidelijk een versierpoging zou zijn, puur omdat het tijdens het uitgaan is. En bij het uitgaan spreek je alleen maar mensen aan als je die wilt versieren, toch? Of toch niet?
En dit is de catch. Ook bij het uitgaan wordt gewoon geouwehoerd. De mindset dat er alleen maar versierd wordt bij het uitgaan maak je zelf waarheid door daarin te geloven, maar tegelijk kun je hem ook ontkrachtigen. Bij daygame voelt het voor jou waarschijnlijk veel minder aan als versierpoging en is approachen makkelijker.
Morphs wrote:Dus laat voor een tijdje die gedachten over approachen bij het stappen los en ga alleen voor de klets&ouwehoer pogingen. En dit hoef je niet te beperken tot meiden, ook met gasten kun je ouwehoeren en ook daarvan raak je in sociaal momentum. Het doel is dus niet langer versieren, maar alleen een losse opmerking/gesprekje tijdens het stappen.
Morphs wrote:Schiet me hierover aan als we elkaar de volgende keer tegenkomen, dan hebben we het er nog wat meer over en kunnen we wat dingen gaan uitproberen.
. Bedankt voor je opmerking.Dat merk ik bij mezelf dus ook. Hoe ben jij te werk gegaan om dit in een club te leren?
(goed om te creeeren). Lukt dit niet goed, kijk hoe je deze stapjes kleiner kunt maken.judha wrote:Wesley wrote:Dude,
De methode waarop je het hier schrijft is het erg alsof je een drinker of roker moet zijn om dit je cup of tea te laten zijn. Dat dit alles behalve waar is bewijs ik. Ik doe geen van beide en heb veel plezier tijdens het stappen.
Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat de achterliggende redenen waarom ik (haast) niet drink en niet rook, etc. in strijd zijn met de vorm en omgeving van deze manier van uitgaan. Ik zeg niet dat het goed of fout is, het is gewoon niet mijn ding. Dat wil niet zeggen dat dat ook voor anderen moet gelden. Daarnaast kan ik me er prima vermaken, en meestal doe ik dat ook als ik wel uitga (zoals gister). Een vis kan zich ook prima vermaken in een vissenkom, maar ik houd mezelf niet voor de gek door te zeggen dat die vis daar thuishoort.
Wesley wrote:Ondanks het feit dat ik minder zal gaan stappen en toch ook de balans in het dagelijkse zal zoeken, voor de duidelijkheid... ik zei in Breda tegen je het één kan niet zonder het ander. Daarmee bedoelde ik dat je niet volledig sociaal zeker kan zijn als je slechts op één v.d. 2 vlakken goed scored.
Ik wil hier even een nuance in aanbrengen. Het gaat mij er niet om of ik daadwerkelijk daar scoor, maar ik wil op beide (en meerdere) vlakken vrouwen kunnen aantrekken, met de nadruk op kunnen. Ik wil de keuze hebben waar ik vrouwen aantrek. Het effectieve resultaat maakt me niet uit. Ik denk dat jij dit bedoelt, maar ik wil even die nuance aanbrengen.![]()
Succes met je herstel trouwens

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest