DutchALF

Beste Gebruiker,

Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum.

Om nu toegang te krijgen tot het
Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte.

Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction!

NLP-boeken

Dit is de plek voor reviews, discussies over fictie of andere literatuur.

NLP-boeken

Postby Bas » 03 Jan 2010, 23:35

Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...

Voor degene die niet weten wat NLP is: Neuro-Linguistisch Programming, is het onderbewuste van mensen aanspreken. Dit hoeft niet alleen in communities als PUA, maar het kan ook je zakelijke en sociale leven erg goed laten bloeien (schijnt)
Bas
DALF-er

Re: NLP-boeken

Postby Jos » 04 Jan 2010, 09:32

Ongekende vermogens van Anthony Robbins is voor velen de start om te beginnen met NLP.

Het is best interessant het een en ander te lezen hierover. Wel handig om er nuchter in te blijven en vooral ook kritisch te blijven.

Succes

Gr, Jos
Jos
Lifestyle Coach

Postby Daddy Cool » 04 Jan 2010, 10:09

Ik heb Introducing NLP gelezen, leuk boek, alleen niet echt heel erg leerzaam wat betreft zelf NLP ondernemen, het legt meer uit wat het nou is etc.
Daddy Cool
Approach Coach

Postby Bas » 04 Jan 2010, 10:45

JvP wrote:Ongekende vermogens van Anthony Robbins is voor velen de start om te beginnen met NLP.

Het is best interessant het een en ander te lezen hierover. Wel handig om er nuchter in te blijven en vooral ook kritisch te blijven.

Succes

Gr, Jos

Kritisch ben ik op alles wat ik lees, zelfs soms bij studieboeken. Jij raadt dus aan eerst dat boek te lezen voordat ik met NLP voor Dummies ga beginnen? Is dat boek beetje makkelijk door te spitten? (aangezien het al vrij zware stof is)
Bas
DALF-er

Postby Jos » 04 Jan 2010, 12:18

NLP voor dummies heb ik zelf niet gelezen. Mijn ervaring van die dummies boeken is dat ze over het algemeen een brede introductie geven. Het kan dus best interessant zijn. Ik kan alleen de kwaliteit niet beoordelen van dat boek omdat ik het niet gelezen heb.

In ongekende vermogens wordt het wat sneller toegepast ipv droge technieken, wat ik me kan herinneren. Ligt er net aan waar je naar op zoek bent.
Jos
Lifestyle Coach

Postby Wesley » 07 Feb 2010, 16:48

Bas wrote:Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...

Voor degene die niet weten wat NLP is: Neuro-Linguistisch Programming, is het onderbewuste van mensen aanspreken. Dit hoeft niet alleen in communities als PUA, maar het kan ook je zakelijke en sociale leven erg goed laten bloeien (schijnt)

Ik heb het boek NLP voor dummies.
Het is een grappig boek. Lekker luchtig beschreven netzoals de andere voor dummies.
Wesley
Active DALF-er

Postby Bas » 11 Feb 2010, 19:25

Mr. Shade wrote:
Bas wrote:Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...

Het is een grappig boek. Lekker luchtig beschreven netzoals de andere voor dummies.

Dus aan te raden?
Bas
DALF-er

Postby Wesley » 11 Feb 2010, 19:48

Bas wrote:
Mr. Shade wrote:

Dus aan te raden?

Ik weet niet hoever je ermee bent maar ik heb er een leuk handboekje aan gehad.
Voor het geld zou ik het niet laten als je in het begin van je NLP-loopbaan ( :lol: ) staat.
Wesley
Active DALF-er

Postby 007 » 11 Feb 2010, 20:53

Richard Bandler - Time for a change

kan ik je aanraden. Richard Bandler en John Grinder zijn de grondleggers van NLP. Ik heb veel boeken van Bandler en ik kijk soms films van Bandler en Anthony Robbins.
007
Active DALF-er

Postby Emperor045 » 21 Jul 2010, 20:14

NLP-werkboek voor dummies is dan een betere keuze. Vind ik zelf. Daar staan ook wat praktische opdrachten in.
Emperor045
Active DALF-er

Return to Boeken