| DutchALF |
|---|
|
Beste Gebruiker, Welkom of DutchALF. Het grootste en meest actieve forum in Nederland op het gebied van Sociale relaties, lifestyle en versieren. Veel mensen hebben zich al geregistreerd. Om alle fora te zien (zoals het forum over sociale relaties en versieren) en te kunnen posten zul je jezelf moeten registreren. Na registratie zie je het Nieuws & Introductie forum. Om nu toegang te krijgen tot het Attraction gedeelte van het forum dien je EERST jezelf te introduceren. Pas nadat we je introductie gelezen hebben krijg je toegang tot het Attraction gedeelte. Dit omdat het voor iedereen beter is als mensen een degelijke introductie gedaan hebben en elkaar kennen. Het attraction forum focussed zich op het verleiden van de andere sekse en praktijk workshops. Dit forum wordt gezien als de basis tot je verbetering op het gebied van jouw attraction! |
JvP wrote:Ongekende vermogens van Anthony Robbins is voor velen de start om te beginnen met NLP.
Het is best interessant het een en ander te lezen hierover. Wel handig om er nuchter in te blijven en vooral ook kritisch te blijven.
Succes
Gr, Jos
Bas wrote:Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...
Voor degene die niet weten wat NLP is: Neuro-Linguistisch Programming, is het onderbewuste van mensen aanspreken. Dit hoeft niet alleen in communities als PUA, maar het kan ook je zakelijke en sociale leven erg goed laten bloeien (schijnt)
Mr. Shade wrote:Bas wrote:Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...
Voor degene die niet weten wat NLP is: Neuro-Linguistisch Programming, is het onderbewuste van mensen aanspreken. Dit hoeft niet alleen in communities als PUA, maar het kan ook je zakelijke en sociale leven erg goed laten bloeien (schijnt)
Ik heb het boek NLP voor dummies.
Het is een grappig boek. Lekker luchtig beschreven netzoals de andere voor dummies.
Bas wrote:Mr. Shade wrote:Bas wrote:Ik zit er over na te denken om 'NLP voor dummies' te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek toevallig al gelezen? Of andere, interessante literatuur welke hier betrekking op heeft? Ik ben niet echt een krachtige lezer, dus het moet wel makkelijk te verteren zijn...
Ik heb het boek NLP voor dummies.
Het is een grappig boek. Lekker luchtig beschreven netzoals de andere voor dummies.
Dus aan te raden?
) staat.Users browsing this forum: No registered users and 1 guest